18 de abril de 2013
18.04.2013

Gossos protagonitza l'espot de la nova línia de sastreria de Señor

La firma manresana vestirà el grup de la capital del Bages en la gira de retorn als escenaris

19.04.2013 | 07:41
D´esquerra a dreta, Juanjo Muñoz, Natxo Tarrés, Santi Serratosa, Oriol i Roger Farré, en el taller de Señor

La imatge del grup manresà Gossos, en el seu retorn als escenaris, està lligada a la sastreria de la capital del Bages, Señor, en la seva nova línia Sastreria Sport. Coincidint amb l'inici de la presentació del seu nou disc, Batecs (vegeu pàgines 40 i 41), Señor obre, també, la campanya de promoció d'una línia que fa del grup manresà el protagonista del nou espot que s'estrena avui i que es podrà veure a Televisió de Manresa.
Señor, explica el propietari de la firma, Josep Maria Ribas, "s'ha fet càrrec de la imatge del grup per al nou disc Batecs i de la seva gira, interpretant l'homogeneïtat del grup i la personalitat definida de cadascun d'ells". Per a Ribas, Gossos i Señor s'han trobat "en un moment de projecció. Nosaltres amb la voluntat d'adaptar la sastreria a les noves tendències; i ells, immersos en un projecte nou.

Señor ha vestit a mida Oriol Farré, Roger Farré, Santi Serratosa, Natxo Tarrés i Juanjo Muñoz, amb tres vestits que es caracteritzen, com s'explica en el tríptic promocional, per un "disseny i confecció casual-sport. Americanes sense folre ni reforços a les espatlles; selecció de teixits easy-care de màxima comoditat, patronatges que s'adapten als moviments del cos i acabats personalitzats". Per a Ribas, el grup de música i la sastreria comparteixen "una filosofia comuna" que es pot aplicar a la música i a la sastreria, i que es resumiria en el valor del producte i de l'ofici fet amb rigor i passió. Una col·laboració "molt profitosa" que ha intercanviat vestits per imatge.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook