«Estratègies de màrqueting digital per a negocis locals». Aquest és el lema de la jornada que s’ha fet aquest dimecres a la seu del Regió7, a Manresa, organitzada per aquest diari i Prensa Ibérica.

L’objectiu ha estat donar eines per a una bona estratègia de màrqueting digital, clau per a qualsevol empresa. Conceptes com SEO, SEM, xarxes socials o display s’han convertit en imprescindibles per donar a conèixer la marca i aconseguir el màxim retorn. Però què són realment aquests conceptes? Totes les empreses han d'invertir-hi? Com s’ha de fer? Per on s’ha començar? Quant hi hauré d’invertir? Necessito ajuda o puc fer-ho jo sol? Quin retorn puc aconseguir? Puc realment generar vendes? Aquestes qüestions s’han posat sobre la taula amb la col·laboració de l’experta en màrqueting i comunicació, estratègies digitals, branding i esdeveniments, Marta Albet, que ha explicat la nova realitat del mercat i allò que s’ha de tenir en compte quan es dissenyen campanyes publicitàries.

Marta Albet, experta en màrqueting digital

També ha intervingut Anna Salamaña, directora de Desenvolupament de Negoci de Prensa Ibérica a Catalunya, per parlar dels mitjans tradicionals com a partners estratègics en el digital. Ha donat a conèixer com es pot aprofitar el potencial del mitjà líder al territori, Regió 7, i el grup del qual forma part, Prensa Ibérica, com a altaveu per a les campanyes de les empreses.

La jornada ha comptat amb la participació de deu representants d’empreses de la Catalunya Central. La valoració és positiva i la intenció és donar continuïtat a jornades d’aquestes característiques.

Vols saber-ne més? Contacta’ns sense compromís!