Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

L’espanyol que va donar positiu per hantavirus comença a presentar símptomes respiratoris i febrícula

El ciutadà, que està estable, va donar positiu a la PCR que se li va fer a l’hospital Gómez Ulla

L'hospital militar Gómez Ulla de Madrid, aquest diumenge

L'hospital militar Gómez Ulla de Madrid, aquest diumenge / ACN

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

ACN

Madrid

El ciutadà espanyol confinat a l'hospital militar Gómez Ulla de Madrid que va donar positiu per hantavirus ha començat a presentar símptomes, segons han confirmat fonts del Ministeri de Sanitat aquest dimarts. El passatger de l’MV Hondius, que no és resident a Catalunya, va ser aïllat després que donés positiu a la PCR que se li va fer quan va arribar al centre sanitari. Durant les darreres hores, ha patit febrícula i símptomes respiratoris. Tot i això, es troba “aparentment estable” i no presenta un “empitjorament clínic evident”.

Tracking Pixel Contents