FUTBOL FEMENÍ
La sesrovirenca Jana Fernández, campiona del Torneig de l'Atlàntic

La selecció estatal sub-17, campiona a Santa Cruz de Tenerife / ARXIU PARTICULAR
REDACCIÓ | MANRESA
Jana Fernández, jugadora de Sant Esteve Sesrovires, ha participat en el Torneig de l'Atlàntic amb el combinat estatal sub-17. Altres cinc jugadores catalanes han guanyat aquesta competició, en vèncer Canàries en la final (4-1), a Santa Cruz de Tenerife. Jana Fernández, Alba Fernández i Clara Rodríguez, futbolistes del FC Barcelona, Emma Ramírez, del RCD Espanyol, Ona Baradad, de l'AEM de Lleida, i Emma Martín, del Deportivo Alabès, van aixecar el trofeu de campiones del Torneig de l'Atlàntic, després de completar un paper destacat amb el combinat estatal, tant en el partit pel títol, com també en la semifinal, on les vermelles van imposar-se a Eslovàquia (3-0).
- Rosalía llueix formació clàssica a 'Lux', segons Jordi Savall: «Quan canta se li noten uns coneixements musicals profunds, com als Beatles»
- Els Bombers han de fer tres rescats en mitja hora a Saldes, Sant Joan de Vilatorrada i Odèn
- Vas al lavabo a la nit? Això recomana un uròleg per evitar-ho
- «Manresà, del cor de Catalunya, 25 anys a Madrid i mai he fet televisió en català»: Jacob Petrus, il·lusionat per estrenar-se a La 2Cat
- «Als regidors d’abans de la democràcia ens van dir coses que em van doldre molt»
- Un home deixa 10 euros al compte durant 20 anys i això és el que li queda
- Intenta enganyar a la Guàrdia Civil en un control al Túnel del Cadí i li acaben trobant 15 quilos de marihuana al remolc
- «La proporció de vídeos que ens envia la gent és molt més gran a Catalunya que a la resta de l’Estat»