Des del 1991 és un participant assidu al Ral·li Dakar. Hi ha competit en vint-i-sis edicions i s'ha imposat vuit vegades, amb el seu característic MAN 6x6 TGA 26.480, a la categoria reservada a aquest tipus de camions. Dona suport amb la seva presència el projecte de Pep Vila des de l'edició inaugural. Als 58 anys, no albira en el seu horitzó vital la retirada.

D'on sorgeix la seva afició pel món del motor i la passió pel Ral·li Dakar?

Neix durant l'adolescència i la joventut, quan prenc part en diverses proves dels campionats català i estatal de trial. Però no va ser fins a la trentena que amb una colla d'amics de Sant Feliu de Llobregat i de Molins de Rei, vam prendre la decisió de viure l'experiència del Ral·li Dakar en primera persona. El 1991 hi vaig debutar compartint pilotatge amb el molinenc Xavier Foj.

Fins a convertir-se en un clàssic en la modalitat de camions. Per què opta per aquest tipus de vehicle?

Vaig créixer envoltat de camions i excavadores. La família tenia una empresa de serveis vinculada al món de la construcció, que ara regento. El vincle amb aquests vehicles neix a l'empresa i es trasllada al Dakar. Hi competeixo amb un vehicle de sèrie perquè és el més assequible. Anys enrere, tots els camions que hi participaven ho eren.

Ha estat fidel a les vuit edicions del Les Comes 4x4 Festival.

La coneixença amb en Pep Vila i la seva insistència va propiciar la nostra presència a la primera edició. Llavors, vam poder constatar el potencial de la seva iniciativa. Pep Vila ha creat un esdeveniment únic a Europa ideal per gaudir amb tots els membres de la família. A més, als pilots dakarians, prendre part a l'exhibició ens permet fruir amb el gaudi dels aficionats, amb la seva proximitat. És una experiència única.No hi ha establerta cap edat per retirar-se del Ral·li Dakar.

No. Mentre jo i el meu copilot, José Luis Criado, ens divertim, hi anirem.