L'escut del Gimmàstic de Manresa s'ha posat al dia. Des de la seva fundació el 1947 no s'havia fet cap retoc a la insígnia de l'entitat i ara, la nova junta directiva, encapçalada per Dario Riera ha posat a votació dels seus socis el canvi de disseny. En assemblea extraordinària, es va aprovar el nou emblema, que ha estat grafiat per Greta Riera. Segons el president del Gimnàstic «s'han mantingut els elements principals de l'anterior escut i un fet important és la incorporació de l'any de fundació. Aquest és un primer pas per a la modernització del club».

En la mateixa trobada d'associats, de les més participades dels darrers anys, a la sala de trofeus del Gimnàstic Parc, l'entitat va donar a conèixer el nou disseny de la samarreta principal., i el canvi de marca doncs Nike reemplaça a Adidas, que ha servit la roba les darreres temporades. També en aquest cas s'ha buscat un grafia trencadora, que han ideat entre Alícia Bajona, vicepresidenta del Nàstic, i els servis de disseny de Futbol Emotion. Nike amb aquestes samarretes provarà