06 de setembre de 2019
06.09.2019

Un mercat cada cop més receptiu

05.09.2019 | 23:41

? La companyia d'anàlisi de dades Nielsen va fer un estudi el maig del 2018 sobre la implantació de les OTT a Espanya. Aleshores, el 64% de la població assegurava que les utilitzava. Netflix liderava el mercat, davant de l'aplicació de Movistar Plus i la d'Amazon Prime Video. No hi havia distinció significativa per gènere, però sí per edat. Arribava al 71% dels joves de fins a 29 anys però només al 54% de les persones de més de 50. L'estudi incloïa un apartat destinat als esports. En aquest, es veia una predisposició més gran dels homes, tot i que el 40% de les dones ja s'hi mostraven interessades. A més, el 66% dels enquestats trobava bé pagar per veure esport a través d'una OTT amb un preu màxim que, en les principals competicions, fluctuaven entre els 5 i els 10 euros al mes. D'això en fa 16 mesos. Segur que a hores d'ara aquestes xifres, menys el preu, s'han disparat.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Buscador de deportes

LaLiga

Una oportunitat per a tots

Saps per què LaLiga Santander és una de les competicions de futbol més equilibrades d'Europa?


L'últim El més llegit