TIR
Abizanda i Puig guanyen a les seves categories al català de joves promeses
redacció
La Federació Catalana de tir olímpic va organitzar, a les instal·lacions de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, a Mollet del Vallès, el Campionat de Catalunya de joves promeses, amb la participació de diversos tiradors del CT Precisió Manresa en la modalitat de carrabina d'aire, amb molt bons resultats.
En la categoria juvenil femení, Esther Abizanda va aconseguir la primera posició amb 609,4 punts; i Ian Puig es va imposar entre els cadets amb 379,3 punts; pel que fa a les noies cadets, segona plaça d'Anna Marimón amb 366,5 punts; i en infantil femení, segon lloc també de Maria Nacenta amb 318,2 punts.
També el CT Precisió Manresa va organitzar a les seves instal·lacions tirades del calendari social en les modalitats de carrabina lleugera estès i pistola d'aire. En carrabina lleugera estès, els primers classificats per categories van ser Feliu Campàs (sènior A), Isaac Labajos (sènior B), M. Teresa Vilaseca (dames), Josep Antoni Garcia (veterà A) i Joan Lluís Aymerich (veterà B). I en pistola d'aire, Antonio Bastida (sènior A), M. Teresa Vilaseca (dames) i Jesús Alonso (veterà A).
- La germana de Carles Vilajosana Arocas, la víctima de l'homicidi de Manresa, assegura al funeral que portarà el cas al Parlament 'i més enllà. Arribaré fins on calgui
- Crim de Manresa: un quilòmetre d'assetjament a la víctima abans de l'atac mortal
- Marc Miravitlles, pneumòleg: 'Ningú s’atreviria a beure aigua bruta, no obstant cada dia respirem aire brut
- Dolors Liria, degana del Col·legi de Psicologia: 'Si algú es vol aprofitar d'una baixa, li serà més fàcil tirar per la via de la salut mental
- Un vídeo mostra l'atac d'un dels detinguts pel crim de Manresa a una altra víctima
- El grup Casablanca obrirà una discoteca d’hivern a Manresa inspirada en La Pera
- Sor Lucía Caram: 'No m'avergonyiré mai de tenir un banc d'aliments ni de donar oportunitats de formació i inserció
- Els Mossos escorcollen el domicili d'un dels dos menors detinguts per la mort de Carles Vilajosana, a Manresa