El Manresa ha jugat aquest migdia a Barcelona contra l'Europa després de l'aturada de la competició el cap de setmana passat. Els manresans no han pogut aturar la línia ascendent dels locals i han caigut per 2 a 0. Al Nou Sardenya, els escapulats han sortit amb molta força i llançats a l'atac. En dos minuts ja han aconseguit dos córners i els havien convertit en dues ocasions de perill.
El Manresa ha estar tou en una primera meitat en la qual els de casa han dominat i s'han avançar en el marcador amb dos gols de Sergi Pastells als minuts 16 i 33. A la represa, tot i la millora visitant, l'Europa ha sabut gestionar el resultat sense renunciar a l'atac. En general, partit força gris d'un Manresa sense idees i sense mostrar els seus signes d'identitat.
Alex Gallar i Pape Diamanka, jugadors de l'Girona FC, van presentar l'Àrea Movistar LaLiga, un espai que uneix la passió pel futbol, l'entreteniment i les noves tecnologies.
L'últim | El més llegit |