El Sala 5 Martorell es refà i signa un empat

El Sala 5 va igualar un partit que perdia per 0-2 | FRANCISCO J. VELASCO / rEDACCIÓ. mARTORELL
Redacció
El Sala 5 Martorell no va poder aconseguir la victòria en el seu segon partit a casa d’aquesta temporada, però va salvar un punt, una circumstància meritòria si tenim en compte com havien anat els primers vint minuts de la confrontació. Així doncs, els jugadors de Víctor González van signar un valuós empat contra el CD Leganés (2 a 2). Els madrilenys van adquirir un perillós avantatge (0 a 2) a les acaballes del primer acte, gràcies als gols d’Alejandro Velasco (min 17) i Juan Manuel Ruiz Canela (min 18). Els martorellencs van prémer l’accelerador defensiu i ofensiu a la represa i el manresà Roger Bermusell (min 29) i el sempre incisiu ala Fouad El Amrani (min 32) van neutralitzar l’avantatge adquirit pel CD Leganés. La igualada permet al conjunt del Baix Llobregat mantenir-se invicte com a local i ocupar una còmoda desena posició a la classificació abans de visitar el feu del potent Burela FS.
Subscriu-te per seguir llegint
- Borja Morán, fill de qui dona nom al nou CAP de Sant Fruitós: «Molta gent ens diu que era el seu metge, però també part de la seva família»
- Un vídeo fet amb intel·ligència artificial mostra com era el dia a dia a la mina de Cardona
- Dues metgesses de l'ICS Catalunya central són reconegudes per dedicar-se a la recerca
- Què sabem a hores d'ara del crim de la Baells?
- El govern de Manresa no va poder comprar el sòl per mantenir els dos carrils des de l’Agulla
- Estem desesperats': l'aiguat de Dijous de Corpus va provocar afectacions que es mantenen una setmana després
- Detingut després d'apunyalar i deixar en estat greu el seu company de pis a Manresa
- Xavier Folch, un dels cantants expulsats durant l'espectacle de la Sagrada Família: “Ens van fer fora i ens van tancar en una gàbia fins que es va acabar la festa”