L'Estación va vèncer al camp del Navarcles (2-4) en un partit intens, igualat i ple de gols que serveix perquè els sallentins s'allunyin de la zona baixa de la classificació. El Navarcles es manté a la part mitjana de la classificació.

El partit va començar a un ritme frenètic i, els locals, que havien sortit millor, van avançar-se als vint minuts de partit mitjançant Graells. Això va encendre als sallentins, que van començar a trobar-se comòdes al terreny de joc i, quinze minuts després, Ruiz empatava el matx.

Cinc minuts després, però, el col·legiat va assenyalar la segona targeta groga al visitant Soler i va deixar a l'Estación amb deu, però això no va ser un problema perquè remuntessin el marcador, just abans del descans, amb un gol d'Adrián López.

A la segona meitat, la igualtat es va mantenir i el partit es va disputar amb gran intensitat, fet que va provocar que l'àrbitre hagués d'amonestar a nombrosos jugadors. Quan faltaven vint minuts pel final, Yerro va fer l'empat pels navarclins, però, vuit minuts després, Sergio Domínguez va transformar un penal que tornava a posar per davant als visitants. Això va llançar als locals a l'atac i va permetre a l'Estación fer contraatacs, i Seriols va sentenciar el matx tres minuts després.

NAVARCLES: Escamilla, Castaño (Guerrero 84’), Oliva, Dalmau, Merlos, Romero (Franch 67’), Graells (Gomez 46’), Santaulària, Pérez, Yerro i Puig (Muñoz 46’)

ESTACIÓN: Martín, Horneros (Guixé 84’), Ruiz, Soler, J. Lopez (Manzano 55’), A. Lopez, Pla, Simon (Serra 68‘), Dominguez, Ledesma (Montañés 65’) i Seriols

GOLS: 1-0 Graells min 19, 1-1 Ruiz min 35, 1-2 López min 44, 2-2 Yerro min 70, 2-3 Dominguez (p) min 78, 2-4 Seriols min 81

ÀRBITRE: Arnau Gil. Va amonestar als locals Castaño, Oliva, Dalmau, Pérez, Franch i Muñoz i als visitants Pla, Simon, Montañés, Ledesma, Dominguez i Seriols. Va expulsar al visitant Soler.