Futbol
Guardiola fa el segon pas cap al triplet i guanya la FA Cup amb dos gols del futurible blaugrana Gündogan (2-1)
El City del santpedorenc derrota el United en el derbi de Manchester i només li falta superar l'Inter en la final de la Champions

Guardiola i Gündogan s'abracen emocionats després del partit / Carl Recine/Reuters
Agències. Londres
Al Manchester City de Pep Guardiola només li falta guanyar l'Inter de Milà en la final de la Champions del proper dia 10 a Istanbul per completar el triplet de grans títols enguany. Els citizens han derrotat el Manchester United en la final de la FA Cup, en un derbi marcat pels dos gols de l'alemany Ilkay Gündogan, a qui es relaciona amb el FC Barcelona per a la temporada vinent.
L'equip del santpedorenc s'ha avançat ben aviat, en el primer minut, quan una pilota llarga del porter Ortega, tocada amb el cap per Haaland i Grealish ha acabat botant perquè Gündogan l'empalés a la xarxa de De Gea. Els red devils s'han pogut refer i han empatat gràcies a un penal que el VAR ha concedit per unes mans després d'un rebot en Grealish. Bruno Fernandes l'ha transformat. Però a l'inici de la segona part, Kevin de Bruyne ha llançat un córner flotant a la frontal de l'àrea i Gündogan ha empalat al fons de la porteria d'un De Gea que hi podia haver fet més.
MANCHESTER CITY: Ortega, Walker (Laporte min 95), Rúben Dias, Akanji, Stones, Rodri, De Bruyne (Foden min 76), Gündogan, Bernardo Silva, Grealish (Aké min 89) i Haaland
MANCHESTER UNITED: De Gea, Wan-Bissaka, Varane, Lindelöf (McTominay min 83), Shaw, Casemiro, Fred, Bruno Fernandes, Eriksen (Garnacho min 62), Sancho (Weghorst min 78) i Rashford
ÀRBITRE: Paul Tierney. Va amonestar els citizens Ortega i Rodri i els red devils Wan-Bissaka i Fred
GOLS. 1-0 Gündogan min 1, 1-1 Bruno Fernandes (p) min 33, 2-1 Gündogan min 51
- L’eclipsi omple les urgències dels hospitals madrilenys: «La majoria són joves amb ansietat per no haver fet les coses bé»
- De baixa mèdica? Així canviaran les notificacions al setembre
- Susanna Griso tria la Cerdanya per al viatge de noces: 'És el meu petit paradís
- Més sobre les 440 tones de cartró desaparegudes: La CGT diu que es descarreguen al mateix lloc que la fracció resta
- La familia de Braulio, el veí de Còrdova desaparegut a Callús: 'Volem que ens diguin la veritat
- La Catalunya central es prepara per a un cap de setmana passat per aigua i calor
- L'espectacular poble de conte poc més d'una hora de Manresa: un paradís per a ornitòlegs i escaladors
- La C-55 ja té un tram que mostra com seria transformada en autovia