Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Curses de muntanya

Nou bronze per Marc Bernades a l'europeu de marató XTERRA

L'atleta igualadí va aconseguir un podi que el classifica per ser al Campionat del Món a Maine, als Estats Units

Bernades esprement-se abans de travessar la línia d'arribada

Bernades esprement-se abans de travessar la línia d'arribada / Arxiu particular

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Igualada

Nou èxit del corredor de trails igualadí Marc Bernades, aquest darrer cap de setmana, al Campionat d'Europa XTERRA marató que es disputava a la localitat andorrana d'Arinsal. Una medalla de bronze que el classifica per a ser, el diumenge 1 de setembre, al Campionat del Món XTERRA que es disputarà a Maine, als Estats Units.

L'atleta anoienc arribava a la prova mancat del període de descans ideal després de penjar-se una plata als campionats d'Espanya i concentrar-se amb la Federació Espanyola d'Esports de Muntanya i Escalada (FEDME). El recorregut era tècnic i exigent, i s'enfilava fins al Coma Pedrosa tot cobrint una distància total de 36 quilòmetres i 3.322 metres de desnivell.

Bernades va passar la línia d'arribada en tercera posició, enregistrant un temps de 4 hores i 52 minuts. A set minuts del guanyador de la prova, Martí Lázaro, que va recórrer tota la distància en 4 hores i 45 minuts. El segon graó del podi va ser per Marc Pinsach, un minut més ràpid que Bernades.

El corredor igualadí es va mostrar satisfet amb el resultat aconseguit, tot i no travessar la meta en el temps que s'havia marcat com a objectiu: "Tenia de referència el temps aconseguit l'any passat i pensava que seria fàcil de batre. Tot i això, estic molt satisfet pel resultat final".

Tracking Pixel Contents