Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Automoció

Se celebra el Ral·li de les Dues Catalunyes: Barcelona-Manresa-Perpinyà

Se celebra el Ral·li de les Dues Catalunyes: Barcelona-Manresa-Perpinyà | JAUME GRANDIA

Se celebra el Ral·li de les Dues Catalunyes: Barcelona-Manresa-Perpinyà | JAUME GRANDIA

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Redacció

Manresa

Per commemorar els 60 anys de la darrera edició del Ral·li de les Dues Catalunyes, Barcelona – Perpinyà, l’Automobile Club du Rousillon i el Clàssic Motor Club del Bages van organitzar una sortida conjunta no competitiva dels dos clubs de l’1 al 3 de maig i que va constar de tres etapes: Barcelona – Manresa, Sant Benet de Bages – Seva – Camprodon i Camprodon – Illa de Tet- Perpinyà. Enguany, aquest ral·li va comptar amb la participació de 70 equips de la Catalunya Nord i de les comarques del Principat amb vehicles clàssics, fabricats abans de l’any 1993.

Se celebra el Ral·li de les Dues Catalunyes: Barcelona-Manresa-Perpinyà | JAUME GRANDIA

Se celebra el Ral·li de les Dues Catalunyes: Barcelona-Manresa-Perpinyà | JAUME GRANDIA

Tracking Pixel Contents