Automoció
Se celebra el Ral·li de les Dues Catalunyes: Barcelona-Manresa-Perpinyà

Se celebra el Ral·li de les Dues Catalunyes: Barcelona-Manresa-Perpinyà | JAUME GRANDIA
Redacció
Per commemorar els 60 anys de la darrera edició del Ral·li de les Dues Catalunyes, Barcelona – Perpinyà, l’Automobile Club du Rousillon i el Clàssic Motor Club del Bages van organitzar una sortida conjunta no competitiva dels dos clubs de l’1 al 3 de maig i que va constar de tres etapes: Barcelona – Manresa, Sant Benet de Bages – Seva – Camprodon i Camprodon – Illa de Tet- Perpinyà. Enguany, aquest ral·li va comptar amb la participació de 70 equips de la Catalunya Nord i de les comarques del Principat amb vehicles clàssics, fabricats abans de l’any 1993.

Se celebra el Ral·li de les Dues Catalunyes: Barcelona-Manresa-Perpinyà | JAUME GRANDIA
- Borja Morán, fill de qui dona nom al nou CAP de Sant Fruitós: «Molta gent ens diu que era el seu metge, però també part de la seva família»
- Un vídeo fet amb intel·ligència artificial mostra com era el dia a dia a la mina de Cardona
- Dues metgesses de l'ICS Catalunya central són reconegudes per dedicar-se a la recerca
- Què sabem a hores d'ara del crim de la Baells?
- El govern de Manresa no va poder comprar el sòl per mantenir els dos carrils des de l’Agulla
- Estem desesperats': l'aiguat de Dijous de Corpus va provocar afectacions que es mantenen una setmana després
- Detingut després d'apunyalar i deixar en estat greu el seu company de pis a Manresa
- Xavier Folch, un dels cantants expulsats durant l'espectacle de la Sagrada Família: “Ens van fer fora i ens van tancar en una gàbia fins que es va acabar la festa”