Bàsquet / Copa Catalunya Femenina
L’ASFE aprofita una bon tercer quart per guanyar (64-62)
El conjunt dirigit per Sergi Hormigo pateix en els últims instants, però suma el primer triomf del curs davant el Samà Vilanova SAF

Anna Fornells intenta una cistella a anella passada / Jordi Biel

El Petropintó ASFE va sumar la primera victòria del curs contra l’Intersport Olaria-Samà Vilanova SAF (64-62) en un duel de dues meitats oposades. Les bagenques van anar per darrere en el marcador al llarg d’un primer acte força igualat marcat pels detalls. A la represa, les de Sergi Hormigo van entrar amb una marxa més, fet que els hi va permetre capgirar el resultat i escapar-se per més de deu punts. En l’últim període, les locals no van consolidar aquesta tendència i van arribar a veure perillar la victòria.
Les jugadores més destacades de l'ASFE van ser Ariadna Fontanet i Laura Colldeforn, autores de 17 i 13 punts, respectivament.
El pròxim dissabte intentaran sumar la segona i equilibrar el balanç de victòries i derrotes al feu del Club Natació Terrassa a le sis de la tarda.
- Ni Tossa de Mar, ni Besalú: aquest és el poble medieval que tothom hauria de visitar a Catalunya
- Una deflagració en un pis a Manresa obliga a evacuar els veïns de matinada
- Un home deixa 10 euros al compte durant 20 anys i això és el que li queda
- L'exactor de Disney Channel David Henrie, enamorat de Montserrat: «S'ha guanyat un lloc en el meu cor»
- Aturen un vehicle en un control al túnel del Cadí i hi troben un rifle i cinc caps d'animals salvatges
- Gósol ja té data per a la consulta popular sobre el canvi de província
- Així serà el Nou Congost del futur: 1.500 places més, la superfície augmentarà un 45%, botiga i restaurant sempre oberts
- Polèmica per la presentació del disc de Rosalía al MNAC: Sixena sol·licita la suspensió de l'acte per evitar «malmetre les pintures»