Cada dilluns a les 20:00 hores
Moeve Fútbol Zone 1x11: El tancament del mercat de fitxatges d’hivern
Moeve Fútbol Zone va emetre ahir a la nit, a les 21.30 hores, un programa especial centrat en les últimes hores del tancament del mercat de fitxatges d’hivern. L’edició va combinar l’actualitat en directe des de la seu de LaLiga amb un repàs a tot el que va deixar el cap de setmana a les principals competicions del futbol espanyol.
L’espai arrencarà amb l’editorial de Christian Blasco per contextualitzar una jornada marcada pels moviments d’última hora, abans de donar pas als titulars del dia amb Xavi Espinosa, que repassarà classificació, resultats i calendari a LaLiga EA Sports, Liga F Moeve i LaLiga Hypermotion.
Atenció a la jornada en totes les competicions
El programa va dedicar blocs específics a cada competició. María Tikas va analitzar el que va donar de si la jornada 18 de la Liga F Moeve, amb especial atenció a l’actualitat del futbol femení. Per la seva banda, Mario Jiménez va repassar la jornada 23 de LaLiga Hypermotion i va tancar la seva intervenció amb la seva habitual secció del semàfor.
Moeve Fútbol Zone
El programa es pot veure a totes les capçaleres digitals de Prensa Ibérica i a les xarxes socials oficials de SPORT, on els aficionats podran participar mitjançant enquestes, comentaris i seccions interactives.
A l’espai Fútbol para todos, Claudia Espinosa va explicar com es va desenvolupar la segona fase de la Liga Genuine Moeve, celebrada durant el cap de setmana a Cadis.
El termòmetre del carrer i les xarxes
Joaco Soneira va aportar l’enfocament social del programa amb un vídeo centrat en l’actualitat a peu de carrer i un repàs a les imatges més destacades que van circular a les xarxes socials durant el cap de setmana.
90 minuts pendents del tancament del mercat
El tram central del programa va estar marcat per una tertúlia de 90 minuts dedicada íntegrament al tancament del mercat d’hivern. Al plató hi van participar els periodistes Irati Vidal, Albert Fernández, Alfredo Martínez i Raúl Fuentes, que van analitzar l’última hora dels fitxatges i els moviments que es podien produir en els instants finals.
Al llarg de la nit, el programa va connectar de manera constant amb Carlos Monfort, enviat especial a la seu de LaLiga, per conèixer què estava passant al centre neuràlgic on es registren les operacions. A més, hi va haver entrevistes a diversos treballadors de LaLiga, que van valorar el desenvolupament del mercat i l’estat actual de la competició.
L’espai es va tancar amb un resum final després d’una nit intensa que, com sol passar en els tancaments de mercat, va deixar novetats pràcticament fins a l’últim minut.
- Troben una important quantitat d'aigua al subsòl de la Llacuna
- Operen d'urgència un jove que tenia un obús de la Primera Guerra Mundial al recte
- Mor Marissa Terra, regidora i portaveu d’ERC a Sant Feliu Sasserra
- Això és el que es queda Hisenda del pot que ha guanyat Rosa a ‘Pasapalabra’: més d’un milió d’euros
- Ferrocarrils ja va projectar als 80 un nou telefèric per pujar a Montserrat des de Monistrol
- “El boom dels camioners”: sous que sorprenen i una demanda que no para de créixer
- Doble operatiu de rescat amb helicòpter: un escalador a Montserrat i una esquiadora al Port del Comte
- Espectacular accident d'un camió que ha caigut per un marge a l'Eix Transversal a Sant Bartomeu del Grau