El Fit Kid Navàs es penja dos ors al Campionat de Catalunya de solos i duos
El club navassenc obté dues primeres posicions i diverses classificacions destacades, a Torredembarra

Els dos duos que es van penjar l'or a Torredembarra / Arxiu particular
Regió7
L’equip de competició del Fit Kid Navàs (del gimnàs l’Eix) va aconseguir dos ors en el Campionat de Catalunya de Solos i Duos de Fit Kid celebrat el darrer cap de setmana a Torredembarra. El Fit Kid és un esport que combina dansa i acrobàcies, i l’equip navassenc hi va presentar un total de 9 coreografies: 3 parelles i 6 solistes. El Fit Kid Navàs va obtenir uns resultats destacats, amb dues primeres posicions i diverses classificacions per a les fases finals.

Jana Guitart i Carla Manent, mostrant les medalles d'or / Arxiu particular
Els dos ors van ser en la categoria de duos. El duo Fit Kid Promo Kid 2, format per Jana Guitart i Carla Manent, es va proclamar campió de la seva categoria. També van pujar al graó més alt del podi, Paula Sánchez i Mar Mora, amb el duo Fit Kid Baby.

La delegació navassenca que va competir a Torredembarra / Arxiu particular
En la mateixa modalitat, el duo Fit Kid Progress Adult, integrat per Xènia Córdoba i Laura Vall, va aconseguir la cinquena posició.
Pel que fa a les actuacions individuals, Triana Martínez (Solo Fit Kid Kid 2) va quedar setena, Iris Juncarol (Solo Fit Kid Promo Kid 2) i Karen Fernández (Solo Fit Kid Promo Adult) van assolir la vuitena plaça en les seves respectives categories. A més, Martina Just (Solo FK Progress Kid 2), Arlet Trench (Solo FK Promo Júnior) i Laura De la Corte (Solo FK Promo Júnior) van arribar a les semifinals, demostrant el bon nivell competitiu del club.

Paula Sánchez i Mar Mora, amb el duo Fit Kid Baby / Arxiu Particular
Les entrenadores del Fit Kid Navàs s’han mostrat molt satisfetes amb el paper de les participants: “Estem molt contentes de totes les actuacions; totes les ballarines van donar el seu 100%. El nivell general és molt alt, però seguim esforçant-nos per millorar any rere any”.
Després d’aquests bons resultats, l’equip ja prepara el proper repte: el Campionat de Catalunya de grups i equips, que se celebrarà el 28 de març al CEM Olímpics Vall d’Hebron, a Barcelona, amb la voluntat de continuar sumant èxits aquesta temporada.
- Dos joves emprenedors donen una nova vida a l’històric bar Montemar de Manresa
- Una furgoneta de recollida de voluminosos atropella un home de 58 anys al carrer d’Àngel Guimerà
- El vincle passat i present de l’exfutbolista Bojan Krkić amb Montserrat
- La Primitiva deixa un premi de 792.825,58 euros a Sant Vicenç de Castellet
- Un home de 85 anys resulta ferit en quedar atrapat en un accident a la C-55, a Sant Joan
- Albert Estiarte plega com a director de la Clínica Sant Josep de Manresa després de 23 anys al capdavant
- Intenten esquivar un control a la C-16, a Castellbell, amb més de tres tones de cable de coure al camió i acaben detinguts per furt
- El Papa visitarà Montserrat el 10 de juny abans d’oficiar una missa a la Sagrada Família