Cada dilluns a les 20:00 hores
Moeve Fútbol Zone | 1x15: Anàlisi de la jornada amb bloc especial de futbol femení
Moeve Fútbol Zone va tornar aquest 2 de març amb un programa que va combinar l’anàlisi habitual de la Liga EA Sports i la Liga Hypermotion amb un bloc central dedicat al present i futur del futbol femení
L’emissió va arrencar amb l’editorial de Christian Blasco i el repàs de la jornada a càrrec de Xavi Espinosa, que va posar el focus en com va quedar la classificació després del cap de setmana, quins equips van consolidar dinàmica i quins escenaris van començar a definir-se quan la temporada va entrar en un tram cada vegada més exigent.
Moeve Fútbol Zone
El programa es pot veure a totes les capçaleres digitals de Prensa Ibérica, i a les xarxes socials oficials de SPORT, on els aficionats podran participar mitjançant enquestes, comentaris i seccions interactives.
La Liga F, a debat
El bloc principal del programa va estar protagonitzat per una entrevista exclusiva amb Beatriz Álvarez, presidenta de la Liga F Moeve, en una conversa que va anar més enllà dels resultats per analitzar el moment estructural del futbol femení.
Juntament amb Marta Corredera, Anna Palet i Maria Tikas, l’espai va abordar l’evolució de la competició, els avenços en professionalització i els reptes que encara queden per resoldre. A més, es van incorporar fragments destacats de l’entrevista realitzada a Sara Monforte, entrenadora del RCD Espanyol, aportant la visió des de la banqueta.
El programa també va incloure un Trivial del futbol femení per aportar ritme i memòria històrica a la tertúlia.
Com és habitual, hi va haver espai per a la prèvia de la Liga Genuine Moeve des de Gijón amb Blanca Sánchez i per al repàs del més viral del cap de setmana amb Joaco Soneira, adaptant la secció en clau femenina.
- Intenten esquivar un control a la C-16, a Castellbell, amb més de tres tones de cable de coure al camió i acaben detinguts per furt
- Núria Fargas: «Els temps gloriosos de la televisió no tornaran, però a TV3 el públic encara ens respon»
- La protectora de Manresa difon un vídeo per denunciar una dona que va abandonar un gos a les seves instal·lacions
- Dos joves emprenedors donen una nova vida a l’històric bar Montemar de Manresa
- Un matí de primavera fa arrencar amb força la Fira del Trumfo i la Tòfona de Solsona
- Em sento orgullosa de ser una dona que treballa en un sector masculinitzat
- Una furgoneta de recollida de voluminosos atropella un home de 58 anys al carrer d’Àngel Guimerà
- Alguns clients se senten orgullosos que sigui una dona, però d'altres en desconfien