Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

L'escola d'arts marcials Viturtia obté quatre medalles en dos campionats

El mestre Toni Viturtia finalitza en segona posició a l'Open Internacional d'Aragó en la modalitat de poomsae, mentre que l'equip de combat disputa el Campionat de Catalunya amb un balanç d'una plata i dos bronzes

L'equip de competició de combat va obtenir tres medalles en el Campionat de Catalunya Infantil de Combat

L'equip de competició de combat va obtenir tres medalles en el Campionat de Catalunya Infantil de Combat / Arxiu particular

Regió7

Manresa

L'escola manresana d'arts marcials Viturtia va aconseguir quatre medalles en un intens cap de setmana de competició en què els equips de poomsae i combat van participar simultàniament en dues proves.

El mestre de l'escola, Toni Viturtia, va firmar una actuació destacada a l'Open Internacional d'Aragó, que li va permetre pujar al podi i sumar una medalla de plata. Es tracta d'una cita de gran prestigi que reuneix competidors d'alt nivell.

D'altra banda, l'equip de competició de combat es va traslladar a Barcelona per disputar el Campionat de Catalunya Infantil de Combat. El gran rendiment dels joves esportistes sobre el tatami els va reportar un total de tres medalles: un argent i dos bronzes.

Tracking Pixel Contents