Futbol sala | Segona Divisió B
El Covisa Manresa tancarà la temporada amb un duel intranscendent contra el Montesión a Mallorca
El conjunt bagenc clourà d'aquesta manera una temporada díficil, però que ha sabut adreçar a temps per garantir-se la permanència

Els jugadors del Covisa celebrant un gol al pavelló del Pujolet / Arxiu/Jordi Biel
El Covisa Manresa posarà el punt final a la temporada 2025/2026 aquest dissabte (16.00 h) contra l'Entreculturas Montesión de Mallorca. Serà també el darrer partit de dos dels pals de paller per als bagencs en aquest curs, el veterà ala Roger Bermusell i el del tècnic que ha aconseguit el miracle de la permanència, Jairo Molero. Tots dos ja van anunciar la seva intenció de no continuar dissabte passat, davant l'afició, en la victòria al Pujolet contra el filial de l'Industrias Santa Coloma.
Un partit en què cap dels dos conjunts ja no s'hi juguen res, conscients que els manresans repetiran a Segona B la temporada, i que els mallorquins hauran de confeccionar un gran equip de cara a recuperar novament la plaça a la tercera divisió del futbol sala estatal. Tots dos conjunts han protagonitzat un bon tram final de temporada, però els balears han perdut molts punts en partits igualats, i s'han quedat sense el premi de la permanència.
El Montesión ha estat un equip prou solvent a casa, on hi ha aconseguit 5 de les 6 victòries de tot el curs, així com els dos empats que figuren a la classificació. Per tant, al pavelló Sant Pere Claver hi han sumat 17 dels 20 punts aconseguits. Els manresans buscaran no augmentar més aquesta xifra, assolint un triomf que els permetria cloure la temporada encadenant tres victòries consecutives que de segur serab importants de cara a encetar la temporada vinent amb bones sensacions.
Subscriu-te per seguir llegint
- El president del comitè de l’empresa que recull la brossa a Manresa: «El sistema amb contenidors tancats no funciona bé»
- Troben el cos de l'home de 78 anys desaparegut aquest dilluns a Pinós
- Descobreix un mirador de somni en un dels pobles més bonics de Catalunya i del món: ideal per visitar en família
- Entren pel sostre i saquejen les oficines d'una empresa de Sant Fruitós evitant totes les càmeres
- Un pastís de 100.000 euros: l'última obra d'un pastisser d'Esparreguera que crea postres de luxe
- La marca de roba d'un manresà de 21 anys per a joves: «Volia fer alguna cosa que generés sentiment de pertinença»
- Mor als 67 anys el restaurador de Sant Fruitós de Bages Salvador Cots Salat
- La Generalitat nega el descompte del túnel del Cadí a un veí de Guils perquè teletreballa