Motor | EnduroGP
Josep Garcia, de Súria, és segon en la jornada inaugural de la prova a Finlàndia
El pilot bagenc ha dominat la taula de temps fins a l'avantpenúltima prova, en què Andrea Verona li ha retallat més de 7 segons i ha capgirat la taula

Josep Garcia, a l'inici de l'Extreme Test d'Oliana / Arxiu/Jordi Biel
Josep Garcia ha acabat la primera jornada de competició a Salpausselkä, Finlàndia, amb un ajustat segon lloc a la classificació general, només per darrere d’Andrea Verona, el seu company d’equip i màxim rival al campionat. El pilot surienc s’ha quedat a 85 centèsimes de l’italià, una distància mínima, però que li impedeix sumar els 20 punts que corresponen al vencedor de cada cita del campionat del món.
Garcia ha acaronat el primer lloc de dissabte fins a l’avantpenúltima prova, l’última passada per l’Extreme Test. Un punt cronometrat en què arribava com a líder destacat, amb una mica més de 7 segons d’avantatge sobre Verona. El pilot de Súria no ha estat brillant en aquest tram, mentre que l’italià ha volat sobre el traçat, reduint l’avantatge del bagenc a només 39 centèsimes.
Un marge minúscul que Garcia ha estat capaç de mantenir en la penúltima prova, l’Enduro Test. Però el marge encara es reduïa una mica més, i Verona ha rubricat la remuntada amb un Cross Test de traca. L’italià va esgarrapar 1,08 segons a Garcia en la darrera prova de la jornada, i d’aquesta manera ha segellat una treballada victòria. El tercer lloc de la taula classificatòria, a gairebé 50 segons de Verona, l'ha ocupat el pilot francès Zachary Pichon.
Subscriu-te per seguir llegint
- Visita inesperada en el rodatge de 'Los niños del Brasil' a Manresa
- Premi de 150.000 euros a Manresa del sorteig d'Euromillones
- Ni cúter ni cinta adhesiva per enganxar el cartró dels medicaments: Sanitat avança cap a l’eliminació del cupó precinte
- Lleó XIV beneeix les ambulàncies de sor Lucía Caram, que surt de Montjuïc cap a Ucraïna: «La fe sense compromís no és creïble»
- Burger King obrirà un segon establiment a Manresa el 30 de juny
- Un ferit en una aparatosa sortida de vía a la C-16, a Sallent
- L’entorn del monestir de Montserrat es transforma en un gran amfiteatre per rebre Lleó XIV
- La visita del Papa a Catalunya, minut a minut