Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Atletisme

L'Avinent Manresa queda segon per clubs i un títol per al JA Berga al català sub-10 d'atletisme

El campionat català de Lleida també permet guanyar medalles als manresans, al CA Igualada, el CA Olesa i el CA Puigcerdà

Arnau Augé, al capdavant de la cursa de marxa

Arnau Augé, al capdavant de la cursa de marxa / Avinent Manresa

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Redacció

Manresa

L'Avinent Manresa ha quedat en segona posició per equips en el Campionat de Catalunya sub-10 que s'ha celebrat a Lleida. L'equip bagenc ha sumat 21 punts gràcies, principalment, a la medalla de plata d'Arnau Augé, que ha fet el rècord del club en els 1.000 metres marxa, amb 5.36.38. Les dues quartes posicions de Nil Martínez en vòrtex (30,27 metres) i Martí Bítria en llargada (3.52) i la cinquena d'ell mateix en 60 metres (9.31) han completat la puntuació.

La matinal també ha vist un or, el de Lucca Otero, del JA Berga, que s'ha imposat en els 1.000 metres masculins, amb un temps de 3.17.94 que ha estat marca personal.

Els atletes de casa nostra han fet quatre medalles més. El CA Igualada Petromiralles, quart per clubs, amb 15,5 punts, han recollit dues plates, la de Nil Garcia en salt d'alçada, amb 1,16 metres, i la de Lucas Medina en llançament de vòrtex, amb 32,13.

A més, Luca Gómez, del CA Olesa, ha compartit medalla de plata amb Garcia en el salt d'alçada i hi ha hagut un bronze per al CA Puigcerdà en salt de llargada, per a Mila Irene Ivanova, amb 3,48 metres.

En la categoria sub-12 hi ha hagut una sola medalla per als nostres. En salt d'alçada, Aniol Conill, del CG Puigcerdà, ha estat plata amb 1,38 metres. De l'Avinent, les places de finalista han estat per a Roure Vilalta, cinquè en salt de perxa (2,00 metres), Queralt Leonarte, també cinquena en 60 llisos amb 8,92, i Jana Sierra, setena en 60 tanques, amb 10.77.

Tracking Pixel Contents