Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Futbol sala

El Covisa Manresa fitxa el golejador Marc Hermosel

El jugador prové del FS Mataró, equip que fa unes setmanes va pujar a Segona Divisió, i garanteix anotació i virtuts diferents, en ser esquerrà

Marc Hermosel, amb la seva nova camiseta del Covisa Manresa

Marc Hermosel, amb la seva nova camiseta del Covisa Manresa / Covisa Manresa

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Jordi Agut

Jordi Agut

Manresa

El Covisa Manresa ha anunciat aquest dimarts la contractació de Marc Hermosel, un golejador provinent del FS Mataró, conjunt que va ascendir fa unes setmanes a Segona Divisió i que ha de garantir presència atacant al conjunt dirigit per Xavier Santaella.

Hermosel ha de garantir presència atacant i també virtuts diferents a la d'altres futbolistes gràcies a la seva condició d'esquerrà. La temporada passada va fer 30 gols a la lliga i 40 entre el play-off d'ascens i la Copa del Rei.

El nou fitxatge també ha jugat el play-off amb el Pinseque i l'eliminatòria final d'ascens amb l'Illes Balears Palma B. En el tram inicial de la seva carrera, va formar-se al Montcada, va passar un temporada al Barça i una altra a l'Industrias Santa Coloma.

Pel que fa a la seva trajectòria sènior, va estar dos cursos al Cerdanyola, una a l'Industrias i dues més al CN Sabadell, abans de raure al FS Mataró.

Aquesta és la quarta incorporació del Covisa després de les de Terri, Eudald Ripollès i Ian Herrerías, a part de l'ascens al primer equip del juvenil Dídac Martínez.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents