Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Solsona FM emetrà un programa en viu en el marc de la Fira de Sant Isidre

L’emissora portarà la sessió el dissabte disset de maig a l’estand del Consell Comarcal del Solsonès

Els inicis de Solsona FM fent pràctiques radiofòniques el 2005

Els inicis de Solsona FM fent pràctiques radiofòniques el 2005 / Arxiu Particular

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Solsona

Solsona FM sortirà al carrer aquest cap de setmana amb motiu de la 72a edició de la Fira de Sant Isidre de Solsona i per celebrar també el seu 20è aniversari com a emissora municipal. En el marc d’aquesta doble celebració, la ràdio local ha preparat una programació especial que s’estendrà al llarg de tot el cap de setmana i es podrà seguir en directe tant pel dial habitual com pel fil musical instal·lat al recinte firal.

Un dels plats forts d’aquesta cobertura serà l’emissió d’un programa especial el dissabte 17 de maig a les 11 del matí, que es podrà seguir en viu des de l’estand del Consell Comarcal del Solsonès. L’espai radiofònic estarà dedicat íntegrament al 50è aniversari de l’Escola Agrària del Solsonès, una institució educativa de referència al territori pel seu paper fonamental en la formació agrària i el desenvolupament del sector agroalimentari local.

El programa inclourà tres taules rodones breus amb la participació de docents, alumnes i empreses col·laboradores del centre, amb l’objectiu de fer un recorregut per la trajectòria de l’Escola Agrària des dels seus inicis fins a l’actualitat. Aquest format permetrà donar veu a diferents generacions que han format part del projecte educatiu i mostrar-ne l’evolució, l’impacte i la vinculació amb el territori.

L’esdeveniment s’emmarca en una programació més àmplia organitzada per Solsona FM per apropar la ràdio a la ciutadania durant la Fira. La programació especial clourà diumenge a les 11:30 h amb una emissió en viu del pòdcast local «Els Ulls de Clio» des de la plaça de Sant Isidre. Aquesta activitat s’inclou dins Sant i Sidra, la nova proposta cultural vinculada al certamen firal.

La col·laboració entre Solsona FM i la Fira de Sant Isidre es presenta com una situació que beneficiarà tant a l’emissora com als comerços locals. D’una banda, l’emissora es consolida com a ràdio oficial del certamen, reforçant així la seva presència i proximitat amb la ciutadania. De l’altra, els comerços locals en surten beneficiats gràcies a l’emissió dels espais radiofònics durant el cap de setmana de la fira. Aquesta difusió en directe ofereix als establiments una visibilitat addicional i una oportunitat de promocionar-se davant d’un públic divers, ja que la sessió del dissabte disset de maig sonarà per la megafonia de la localitat.

Tracking Pixel Contents