Es registren retards de 40 minuts a Rodalies per una avaria de senyalització d'Adif entre les estacions de Plaça Catalunya i Sants. La incidència ha començat a les 9.45 hores, segons ha informat Renfe, i afecta els trens de les línies R1, R3 i R4. Tècnics d'Adif s'han desplaçat fins al punt de l'avaria per procedir a la seva reparació. Si aquestes tasques s'allarguen, els retards s'aniran incrementant.
L'avaria s'ha pogut reparar a quarts de 12 del migdia i la circulació de trens s'ha anat normalitzant a partir d'aquella hora.
#ATENCIÓ!
— Rodalies Catalunya (@rodalies) July 23, 2020
Per una incidència que afecta les instal·lacions de l'estació de Barcelona Sants, els trens de les línies @rod1cat @rod3cat i @rod4cat circulen amb afectacions que poden superar els 40 minuts.
L'últim | El més llegit |
Els millors restaurants de Manresa. Fitxes amb fotos i mapa.
Accedeix als horaris del servei de bus entre Manresa i Barcelona.
Aquí pots consultar tots els dies festius a Catalunya i el calendari escolar 2019/20