Una avaria a la catenària a la sortida de l’estació de Barcelona-Sants ha provocat la detenció d’un AVE amb direcció Figueres amb 111 passatgers, que no han patit danys i que han hagut de ser evacuats amb l’ajuda dels bombers per una de les sortides d’emergència del túnel.
Tots els viatgers rebran el «100% de la devolució» de l’import del bitllet, ha informat Renfe.
Una vegada evacuats, els passatgers afectats continuaran el seu viatge per carretera, ja que aquesta incidència provoca la interrupció de la línia d’alta velocitat a la sortida de Sants cap a Figueres-Vilafant.
Un altre incident similar va tenir lloc aquest dilluns a la nit a la mateixa estació. Un tren de l’AVE amb 95 passatgers que venia de Figueres es va avariar dins d’un túnel a l’entrada de Sants i tots els viatgers van quedar atrapats al seu interior. Finalment, el tren va haver de ser remolcat fins a l’estació.