- Multimèdia
- Serveis
- Classificats
- Regió7
Veure més galeries relacionades
Arxiu Regió7
Veure galeria >El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Arxiu Regió7
El 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.
Notícia guardada al teu perfil
Veure notícies guardadesEl 12 de desembre del 1997, a les 12 del migdia, l’aleshores president de la Generalitat, Jordi Pujol, tallava la cinta que donava per inaugurat el darrer tram en obres de l’Eix Transversal, que connectava definitivament Lleida i Girona. D’aquesta manera, culminaven sis anys d’obres d’una carretera de 150 quilòmetres, que va tenir un cost de 450 milions d’euros.