Ignasi Morales i Núria Estalella, visitants de Vilafranca: «Ens agrada visitar els museus d’allà on anem»

La parella durant la seva visita al Museu de Solsona / Oscar Bayona

Solsona
A què heu vingut a la capital de Solsonès?
Som de Vilafranca i hem passat uns dies de vacances a Esterri d’Àneu. De baixada hem decidit fer parada per Solsona, on ens hi quedem uns tres dies. Moltes vegades havíem passat pel costat quan viatgem amb cotxe, però mai ens hi havíem arribat a parar. Per aquesta raó vam optar per quedar-nos-hi i conèixer la ciutat, encara que sigui d’una forma ràpida.
Per què heu decidit visitar el Museu Diocesà i Comarcal?
(NE) A mi, especialment, sempre m’agrada molt entrar els museus de les ciutats que visito. Així puc aprendre més sobre l’indret, la seva història i l’art i patrimoni que té avui dia.
- Celestino Corbacho, exministre de Treball: 'Catalunya no em va regalar res, però sí que em va donar totes les oportunitats
- Un informe pericial conclou que les obres al carrer d'Àngel Guimerà de Manresa no en revaloren els immobles
- La sanitat privada ja administra donanemab, el fàrmac que alenteix l’avenç de l’Alzheimer: «El benefici continua amb el pas del temps»
- No m’esperava tan bona acollida': Enric Casacuberta supera els 400 quilòmetres de la Ruta 66
- Junts i Avancem demanen més policia, més càmeres i una comissió per saber què va fallar en la mort de Carles Vilajosana
- Quatre xefs es troben a Sallent per fer els entrepans de la Fumera
- Necrològiques del dilluns 14 de setembre de 2026
- Un nou mapamundi permet tenir una visió més real del planeta