Així ha estat la Nit del Bages, amb Joan García com a protagonista

Oscar Bayona

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Així ha estat la Nit del Bages, amb Joan García com a protagonista

Joan García és el primer reconegut en l'embrionària Nit del Bages, que aquest dijous va viure la seva primera nit a Manresa amb tot el teixit de tot tipus de la comarca. A banda del reconeixement durant l'acte, el porter del Barça va gaudir d'una representació de dansa del grup de Laura Bataller, les intervencions de l'escriptora Empar Moliner i Genís Sinca, una divertida interacció amb l'humorista de RAC1 Guillem Estadella i l'actuació de la cantant manresana Sara Roy, acompanyada del guitarrista Jordi Pinyot.

Tracking Pixel Contents