Els Bombers de la Generalitat treballen aquest matí per contenir una combustió química a l’empresa Aqualimp, situada al polígon de Bufalvent de Manresa. L’incident s’ha originat arran d’una reacció en un contenidor exterior que emmagatzemava residus de piscines i clor.

Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa

Dani Casas

16

Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa


Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa

Dani Casas

26

Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa


Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa

Dani Casas

36

Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa


Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa

Dani Casas

46

Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa


Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa

Dani Casas

56

Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa


Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa

Dani Casas

66

Imatges dels Bombers de la Generalitat treballant en la fuita al polígon de Bufalvent de Manresa