- Multimèdia
- Serveis
- Classificats
- Regió7
Veure més galeries relacionades
Àlex Guerrero
Veure galeria >Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Àlex Guerrero
Més d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.
Notícia guardada al teu perfil
Veure notícies guardadesMés d'un centenar de persones s'han apropat aquest divendres a la tarda a la Seu de Manresa per assistir a la inauguració del frontal florentí (s. XIV). Finalment, els treballs per restaurar l'obra han tingut un cost de 145.000 euros, 20.000 euros més del previst. Ha estat un acte en el qual ha quedat demostrada la importància del brodat medieval, que fa dècades que esperava l'oportunitat de ser admirat com mereix, tenint en compte la seva importància artística. Tal com ha recordat la historiadora de l'Art Anna Orriols en la presentació, que es coneguin, el de Manresa es tracta d'un dels dos brodats florentins sencers que es conserven a tot el món. L'altre és a Florència.