Una explosió de glicidol ha obligat a evacuar l'edifici del centre tecnològic Eurecat de Manresa, a la plaça de la Ciència. Els serveis d'emergències han rebut un avís a les 11.43 hores per una deflagració en un laboratori químic, que ha deixat dues persones afectades.

Bombers de la Generalitat
15
L'explosió en un laboratori del centre tecnològic Eurecat, en fotos

Bombers de la Generalitat
25
L'explosió en un laboratori del centre tecnològic Eurecat, en fotos

Bombers de la Generalitat
35
L'explosió en un laboratori del centre tecnològic Eurecat, en fotos

Mireia Arso
45
Treballadors a les portes d'Eurecat Manresa

Mireia Arso
55
