Una explosió de glicidol ha obligat a evacuar l'edifici del centre tecnològic Eurecat de Manresa, a la plaça de la Ciència. Els serveis d'emergències han rebut un avís a les 11.43 hores per una deflagració en un laboratori químic, que ha deixat dues persones afectades. 

L'explosió en un laboratori del centre tecnològic Eurecat, en fotos

Bombers de la Generalitat

15

L'explosió en un laboratori del centre tecnològic Eurecat, en fotos


L'explosió en un laboratori del centre tecnològic Eurecat, en fotos

Bombers de la Generalitat

25

L'explosió en un laboratori del centre tecnològic Eurecat, en fotos


L'explosió en un laboratori del centre tecnològic Eurecat, en fotos

Bombers de la Generalitat

35

L'explosió en un laboratori del centre tecnològic Eurecat, en fotos


Treballadors a les portes d'Eurecat Manresa

Mireia Arso

45

Treballadors a les portes d'Eurecat Manresa


Treballadors a les portes d'Eurecat Manresa

Mireia Arso

55

Treballadors a les portes d'Eurecat Manresa