Mercedes Milá ha tornat a La 2 de RTVE amb l'espai d'entrevistes Me meto en un jardín. Aquest diumenge a la nit (22.30 h) la protagonista del programa serà la monja argentina establerta a Manresa sor Lucía Caram que conversarà amb Milá "de l'humà i del diví", tal com ha explicat a Regió7.

Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet

RTVE

16

Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet


Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet

RTVE

26

Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet


Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet

RTVE

36

Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet


Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet

RTVE

46

Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet


Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet

RTVE

56

Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet


Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet

RTVE

66

Mercedes Milá entrevista sor Lucía Caram al convent de Santa Clara i a Sant Benet