Les protestes dels mestres i professors han tornat aquest dilluns a la tarda a Manresa. Unes 200 persones han tallat el trànsit a la carretera de Vic, davant d’Ensenyament, per reivindicar millores. Tot en ple procés de votació dels docents.

La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas

110

La protesta de docents a Manresa, en imatges


La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas

210

La protesta de docents a Manresa, en imatges


La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas

310

La protesta de docents a Manresa, en imatges


La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas

410

La protesta de docents a Manresa, en imatges


La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas

510

La protesta de docents a Manresa, en imatges


La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas

610

La protesta de docents a Manresa, en imatges


La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas

710

La protesta de docents a Manresa, en imatges


La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas

810

La protesta de docents a Manresa, en imatges


La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas

910

La protesta de docents a Manresa, en imatges


La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas

1010

La protesta de docents a Manresa, en imatges