Les protestes dels mestres i professors han tornat aquest dilluns a la tarda a Manresa. Unes 200 persones han tallat el trànsit a la carretera de Vic, davant d’Ensenyament, per reivindicar millores. Tot en ple procés de votació dels docents.

Dani Casas
110
La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas
210
La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas
310
La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas
410
La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas
510
La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas
610
La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas
710
La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas
810
La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas
910
La protesta de docents a Manresa, en imatges

Dani Casas
1010
