Treballs a la rotonda de l'avinguda dels Dolors de Manresa amb el carrer de l'Alcalde Joan Selves per una tapa de clavegueram enfonsada
La reparació d'urgència a càrrec d'Aigües de Manresa es durà a terme aquest divendres 7 d'agost
És previst que duri un sol dia i obligarà a fer desviaments puntuals de la circulació

La rotonda de l'avinguda dels Dolors amb el carrer de l'Alcalde Joan Selves, a la dreta / Google Maps
Regió7/G.C
Aigües de Manresa durà a terme aquest divendres, 7 d'agost, treballs de reparació d'urgència d'una tapa de registre de la xarxa de clavegueram que s'ha enfonsat a la rotonda situada entre l'avinguda dels Dolors i el carrer de l'Alcalde Joan Selves de Manresa.
Amb motiu d'aquestes obres, es produiran les següents afectacions al trànsit durant tota la jornada:
- Tall a la rotonda: Es tallarà la circulació de vehicles a l'interior de la rotonda en el tram comprès entre el carrer de l'Alcalde Joan Selves i la sortida cap al carrer de la Pau.
- Tall d'accés des del carrer de la Pau: Es prohibirà l'accés de vehicles des de la rotonda del carrer de la Pau amb el carrer de Santa Joaquima de Vedruna en direcció a l'avinguda dels Dolors.
- Desviament alternatiu: Els vehicles que circulin per l'avinguda dels Dolors en sentit sortida de la ciutat seran desviats per l'interior de la rotonda en sentit contrari a l'habitual per poder accedir a la rotonda del carrer de la Pau amb Santa Joaquima.
L'Ajuntament de Manresa informa que es preveu que les feines tinguin una durada d'un dia i que la circulació es restableixi amb normalitat una vegada finalitzades les tasques de reparació.
Subscriu-te per seguir llegint
- L’eclipsi omple les urgències dels hospitals madrilenys: «La majoria són joves amb ansietat per no haver fet les coses bé»
- De baixa mèdica? Així canviaran les notificacions al setembre
- La familia de Braulio, el veí de Còrdova desaparegut a Callús: 'Volem que ens diguin la veritat
- Susanna Griso tria la Cerdanya per al viatge de noces: 'És el meu petit paradís
- Més sobre les 440 tones de cartró desaparegudes: La CGT diu que es descarreguen al mateix lloc que la fracció resta
- L'espectacular poble de conte poc més d'una hora de Manresa: un paradís per a ornitòlegs i escaladors
- La Catalunya central es prepara per a un cap de setmana passat per aigua i calor
- Les pluges d'agost, clau per a la primera florida de bolets