Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Santpedor celebra els 25 anys d'haver estat Ciutat Pubilla de la Sardana

Es van retrobar els antics components de les colles sardanistes de la població

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

REDACCIÓmanresa

Santpedor ha celebrat el 25è aniversari d'haver estat Ciutat Pubilla de la Sardana amb diversos actes commemoratius organitzats pel Grup Sardanista de Santpedor. Per al municipi i per al món sardanista va ser una fita important esdevenir la capital de la sardana, amb l'organització de trobades sardanistes i nombrosos actes culturals. També es va inaugurar la plaça de Catalunya, amb el Monument a la sardana. Així mateix, els actes d'aquest cap de setmana han tingut un gran seguiment per part dels santpedorencs i bagencs, i han significat el retrobament dels sardanistes que havien ballat a la Colla de Santpedor. Dissabte va destacar el concert i recital amb Núria Feliu, la coral de la llar d'avis Ca l'Arola i el polifacètic Ulises Ordúñez. I diumenge els gegants de Santpedor i la Serreta van participar en la trobada d'antics components de les colles, que van entrar al galop a la plaça de Catalunya. A la tarda, l'església es va omplir com mai per al concert de la Principal de la Bisbal i la coral Escriny de Santpedor.

Tracking Pixel Contents