Els actors i altres famosos de sexe masculí no podran anunciar a la Xina compreses femenines si prospera un projecte de llei que exigeix que els que promocionen els productes els hagin provat prèviament. Segons informa el diari South China Morning Post, de Hong Kong, l'esborrany d'esmena a la llei sobre publicitat presentat al Comitè Permanent de l'Assemblea Nacional Popular (parlament xinès) inclou noves orientacions sobre els anuncis, que inclouen que els famosos han de provar els productes que promouen, sota risc de multes.

La proposta ha rebut immediatament la ironia de la nombrosa comunitat digital xinesa, amb bromes jocoses sobre la tendència recent que actors o cantants masculins promocionin productes per al mercat femení. Se cita per exemple l'actor popular taiwanès Jiro Wang, que el 2013 va anunciar unes compreses femenines, encara que també ha anunciat buldòzers.

El diari recorda que altres famosos de sexe masculí han anunciat en el passat articles com llenceria o productes per a la higiene íntima femenina.

També assenyala que l'Associació de Consumidors de Pequín ja va publicar el 2007 una carta oberta als famosos per advertir contra la participació en campanyes exagerades. Recorda que, per exemple, l'actor Jackie Chan ha anunciat productes amb suposats beneficis que estaven molt exagerats, com un presumpte "xampú sense productes químics" que en realitat tenia components potencialment cancerígens.