L'empresa matriu d'Ashley Madison, la web de contactes per a relacions extramatrimonials, va negar ahir que el robatori de les bases de dades dels seus usuaris amenaci el seu futur i va assegurar que els últims dies ha guanyat "centenars de milers" de nous usuaris. Avid Life Media (ALM), l'empresa propietària d'AshleyMadison.com, assegura en un comunicat que entre els usuaris inscrits l'última setmana hi ha 87.596 dones.

"Les recents informacions de premsa que prediuen la imminent desaparició d'Ashley Madison són exagerades. La companyia segueix amb les seves operacions diàries alhora que s'enfronta al robatori de les seves dades per pirates informàtics", assegura ALM. L'afirmació d'ALM que prop de 90.000 dones s'han inscrit a Ashley Madison l'última setmana ha estat rebuda amb escepticisme pels experts.

Després de la filtració a Internet el 19 d'agost passat de les bases de dades de prop de 39 milions d'usuaris d'AshleyMadison.com, la publicació Gizmondo va analitzar la informació robada i va concloure que només 12.000 dels 5,5 milions de dones de la pàgina són reals o actives.

Segons Gizmondo, la immensa majoria de les dones a Ashley Madison són identitats falses creades per l'empresa per atreure usuaris masculins, els únics que paguen una quota. ALM va negar la veracitat d'aquesta anàlisi i va assenyalar que, només la setmana passada, les dones van enviar 2,8 milions de missatges a Ashley Madison i que la relació d'homes i dones usuaris els sis primers mesos del 2015 va ser d'1,2 a 1.