Belén Esteban es mulla i aclareix si tornaria a Mediaset: "Hi ha gent de dalt que no sap gestionar"
La televisiva s'ha sincerat al pòdcast 'Querido hater' sobre la possibilitat de formar part de la cadena que va haver d'abandonar de forma sobtada després de la cancel·lació de 'Sálvame'

Belén Esteban, en una imatge d'arxiu / Los 3 basketeros de Oscar Mayer
Redacció
Belén Esteban ha estat la convidada especial en el pòdcast 'Querido hater', conduït per l''influencer' Malbert. Durant el programa s'han tractat diferents temes de la vida i la carrera de la televisiva, però el focus s'ha centrat en el seu retorn a Mediaset.
Esteban va formar part de la cadena des de pràcticament els inicis de la seva trajectòria com a col·laboradora en programes de televisió, i va estar gairebé dues dècades sent un dels personatges més visibles de 'Sálvame'. Amb la cancel·lació del programa el 2023, Esteban va decidir abandonar la cadena i fundar, al costat dels seus companys, el seu propi programa -'Ni que fuéramos shhh- que s'emet a Ten des del maig passat.
La possibilitat de tornar
Malbert ha decidit preguntar a Esteban si, després de la seva sortida de Mediaset, s'havia plantejat tornar; al que la televisiva ha respost, convençuda, que sap que algun dia tornarà: "Ha de passar temps, però sí que hi anirem". A més, ha afegit que "acceptaria tornar a 'Gran Hermano VIP' [programa en el qual va participar el 2015] encara que no hi hagués un xec en blanc pel mig", deixant entreveure les ganes que té de formar part del concurs.
Malgrat la seva voluntat de tornar, la col·laboradora ha deixat clar que abans que això passi s'han de complir algunes condicions, sobretot de cara als directius de la cadena: "Hi ha gent que ha de marxar. Hi ha gent de dalt que no sap gestionar", critica sense donar noms.
- Sílvia Caballol, escriptora i psicòloga: 'El cervell no pot processar notícies negatives constantment, la persona es trona insensible i empàtica
- L’anècdota d'un hotel-restaurant de Manresa que es fa viral: una reserva inexistent i una clienta que vol tenir la raó
- El conseller d’Agricultura durant la pesta porcina del 94: “S’hauria de donar barra lliure per eliminar senglars arreu”
- Retencions quilomètriques i accidents marquen el primer dia d’operació sortida del pont a la Catalunya central
- Un poble petit de l’Anoia, amb 400 habitants, fa un Mercat de Nadal que ja és un model d’èxit
- Gran muralla verda d’Àfrica: Quin és el seu resultat?
- Coronar Sant Jeroni amb Joëlette, un somni compartit
- Una setantena de persones acompanyen la bandera de la Puríssima en la tradicional Passada per Manresa
