La companyia líder en innovació llança una sèrie d’accions per mantenir els seus usuaris units i connectats facilitant l’accés al seu ‘e-commerce’, allargant les garanties i fent enviaments gratuïts o recollint al domicili els mòbils avariats

¿Us imagineu un confinament sense xarxes socials? ¿Sense connexió a internet? ¿Sense smartphone? No hi ha dubte que, a més d’aplaudir cada nit els nostres sanitaris al balcó, el telèfon és el que més ens està unint en aquests dies de quarantena. Videotrucades amb familiars, xats de grup amb els amics, reunions virtuals de feina, classes d’anglès per als més petits de la casa via tauleta… ¡Fins i tot cites virtuals! Les opcions són infinites i les noves tecnologies ens estan fent molt més senzilla aquesta difícil situació que ens ha tocat viure. Precisament perquè són conscients que la tecnologia i la innovació uneixen les persones, especialment en moments com aquest, Huawei ha desenvolupat el concepte #HuaweiContigo. A través d’aquesta idea, la companyia vol estar més a prop, si és possible, dels seus clients, acompanyant-los i oferint-los el seu suport perquè puguin disfrutar al màxim de l’experiència d’ús diari dels seus dispositius, i garantint-ne el servei i manteniment. Per això ha desenvolupat diferents plans de contingència que recullen diferents escenaris, amb el fi de garantir la continuïtat del servei per als seus clients i consumidors.

Fa possible l’impossible

Des de Huawei volen posar en valor la importància d’assegurar un futur connectat enderrocant barreres en l’accés mundial a la comunicació, oferint els avantatges de la digitalització a qualsevol persona, casa, i organització per a la construcció d’un món totalment intel·ligent i connectat. Amb el fi que els seus usuaris estiguin més a prop dels seus éssers estimats i que l’impacte d’aquesta crisi sigui el mínim possible han posat en marxa una sèrie d’accions que segur que serviran per facilitar la vida a les persones. Com sempre, totes les compres realitzades a través de la seva web compten amb enviaments gratuïts, s’entreguen entre 24 i 48 hores i poden retornar-se de manera senzilla i també gratuïta durant 14 dies. Per simplificar-ho encara més, Huawei manté un servei eficaç d’atenció telefònica al client i un pràctic xat en viu des del qual resoldre tots els dubtes.

Perquè els seus clients mantinguin els dispositius en les millors condicions possibles i sent conscients que aquest és el pitjor moment per tenir un problema amb l’smartphone, la companyia ha llançat un manual d’ús perquè estigui en perfecte estat. I, en el cas de tenir qualsevol incidència, disposen de l’opció de recollida a domicili sol·licitant-ho a través de qualsevol dels seus canals habituals. A més, i mentre duri l’estat d’alarma, ofereix als usuaris espanyols una extensió especial del termini de garantia aplicable amb caràcter habitual als productes Huawei: Per a aquells productes amb una garantia que hagi vençut o venci algun dia comprès entre el 15 de març de 2020 i el 14 de juny de 2020, els usuaris podran fer servir la seva garantia fins al dia 15 de juny de 2020.

I la cosa no queda aquí. Des de Huawei també han volgut fer més amens, animats i curts aquests dies de confinament posant un munt de plataformes en línia i de streaming a cost gratuït o amb descomptes exclusius a la seva botiga d’aplicacions Huawei AppGallery. Un catàleg que es renova constantment amb noves ofertes.

Solucions Huawei

¿Teletreball?¿Classes en línia? ¿Entrenament en streaming? A Huawei són conscients que ara sorgeixen necessitats que abans eren impensables i per això ha adaptat la seva oferta de productes a aquestes noves maneres de treballar o consumir oci.

La seva àmplia gamma de productes que inclouen smartphones, tauletes, wearables, dispositius de banda ampla mòbil (MBB), dispositius per a la llar i serveis Cloud, es complementa amb aplicacions que donen solució en quatre àmbits que el confinament ha fet imprescindibles: la feina, l’educació, l’entreteniment i, per descomptat, l’esport. Per teletreballar amb més comoditat, Huawei proposa el seu Matebook 13, amb pantalla Full view i sensor d’empremta. El Matepad pro, que es connecta amb mòbil, teclat i boli i els auriculars Freebuds 3, amb cancel·lació de soroll. Dispositius als quals treure el màxim rendiment amb les app OfficeSuiteFree, Squid notícies i el Diccionari RAE.

En matèria d’entreteniment, a més de l’smartphone, auriculars i la tauleta M6, a la seva botiga d’aplicacions ofereix un mes gratis de Nubico, dos mesos gratis de Huawei Video i tres de Huawei Music. Per fer més senzill entrenar, Huawei proposa el Watch GT2 connectat amb els Freebuds, per poder fer exercici mentre s’escolta música. I com a apps complementàries disposa d’exercicis a casa, dieta i entrenador personal, Huawei Health i meditació amb Petit BamBou. Per acabar, i com a dispositiu que farà més fàcil que els més petits de la casa continuïn amb la seva educació, la companyia proposa la Tablet M6 amb pantalla de 10,8 polzades i mode de nens al qual s’accedeix directament amb l’empremta del nen, protecció per als ulls (filtre de la llum blava per evitar el cansament) i fins i tot correcció de la postura. A la Huawei AppGallery, a més, té gratis un mes d’accés a la plataforma d’aprenentatge ABA English.