Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Hospitalitzada una hostessa de vol a Amsterdam que havia viatjat amb una pacient amb hantavirus

L'OMS confirma que la dona ha donat negatiu d'hantavirus

Serveis d'emergències a la pista de l'aeroport d'Amsterdam

Serveis d'emergències a la pista de l'aeroport d'Amsterdam / EFE

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

EFE / ACN

Madrid

Una hostessa de l'aerolínia KLM ha estat hospitalitzada aquest dijous a Amsterdam (Països Baixos) després d'haver estat en contacte amb una dona neerlandesa de 69 anys que va morir a causa de l'hantavirus. Aquest divendres, l'Organització Mundial de la Salut (OMS) ha confirmat que l'afectada ha donat negatiu en el test de la malaltia.

La cadena de televisió neerlandesa RTL havia informat de l'ingrés d'una hostessa de KML per possible infecció i va agregar que hauria tingut contacte amb la dona neerlandesa, que anava a bord del creuer Hondius i que va morir a Sud-àfrica a causa del virus. L'aerolínia havia dit que la passatgera "va estar breument a bord d'un avió" de KLM, el dia anterior a la seva mort, a Johannesburg, a Sud-àfrica, però no se li va permetre volar a causa del seu estat de salut.

El brot d'hantaviruss va ser decretat en el creuer 'Hondius', que va partir de la ciutat argentina de Ushuaia amb destinació a Països Baixos. Fins al moment s'han confirmat tres morts, entre ells la citada dona neerlandesa i el seu marit, qui va morir l'11 d'abril a bord del vaixell.

Tracking Pixel Contents