L'empresa Hispano Igualadina-Monbus considera que els nous horaris de la línia Manresa-Barcelona que van entrar en vigor ahir corregeixen importants deficiències dels horaris heretats de l'anterior concessió.

La companyia, que assegura que introduint ajustos va aconseguir reduir substancialment el nombre d'incidències des que es va fer càrrec del servei el 17 de desembre, defensa que els nous horaris s'ajusten molt més a la realitat de pas que els anteriors.

L'empresa afirma que sempre ha complert estrictament, i ho seguirà fent, amb les obligacions concessionals heretades, però ara podrà aplicar millores substancials en el servei gràcies a les directrius de la Generalitat.

La concessionària assegura que va aplicar des de les primeres setmanes nombrosos ajustos en el servei per reduir les incidències i atendre els suggeriments dels usuaris, essencialment encaminats a reforçar els pics més alts de demanda. I «ho va fer, això sí, complint sempre amb totes i cadascuna de les expedicions estipulades i amb tots els altres aspectes de l'obligació concessional».

Monbus vol traslladar als usuaris el seu agraïment pels suggeriments plantejats a la companyia en aquests mesos, «iniciatives que sens dubte han ajudat a conèixer les necessitats del servei per al disseny dels nous horaris». Agraeix la paciència i comprensió mostrada per les persones afectades per les «incidències derivades de l'estricte compliment de les obligacions concessionals per part de Monbus», afirma l'empresa.