Els usuaris del bus entre Manresa i Barcelona no afluixen i han elaborat un informe adreçat al departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat en què detallen tota una bateria de mesures per millorar el servei.

Consideren necessari que la companyia adjudicatària, Hispano Igualadina, del grup Monbus, tingui articulat un sistema, que coneguin perfectament els xofers dels vehicles, per utilitzar rutes alternatives quan es produeixen els malauradament sovintejats accidents a la C-55, que generen situacions de col·lapse.

Es tracta que la companyia estableixi protocols d'actuació en cas que hi hagi talls de circulació importants a causa d'accidents i obres que afectin els itineraris establerts.

Posen com a exemple el lamentable accident al tram de la Puda de la C-55 i expliquen que, en aquest cas, «alguns xofers van optar per vies alternatives (d'Olesa a Vacarisses per connectar amb la C-58), i altres conductors no ho van fer, amb els consegüents endarreriments en l'hora d'arribada a Manresa».

Consideren que en aquests moments la facilitat amb la qual es poden establir comunicacions entre xofers, el centre de comandament de la companyia i la informació de l'estat de trànsit de la qual es disposa han de fer possible «aportar un valor afegit al transport públic de viatgers».

Un altre tema que els usuaris consideren interessant de parlar-ne amb l'Ajuntament i la Generalitat és situar una parada provisional a la carretera de Vic-Caritat mentre durin les obres de la Bonavista. Seria només per als trajectes que tenen final a l'estació d'autobusos. Amb la mesura - com que és relativament propera a la parada final- «s'intentaria evitar als passatgers la probable lentitud del trànsit en el temps d'obres».