El regidor d'Urbanisme, Marc Aloy, ha afirmat que el «projecte pot ser un revulsiu per a la ciutat que hem de saber aprofitar».

Per a Aloy, aquest és un projecte de desenvolupament turístic nou en una ciutat a la qual tant ha costat atreure el turisme. «Entenem que pugui generar dubtes, fins i tot algun recel», però «després de 6 anys de treballs, estem segurs que garanteix escrupolosament els valors de la sostenibilitat i el respecte al medi natural».

Un total de 69.681 persones van passar per les instal·lacions del celler Oller del Mas durant el 2016. Això suposa el 28 % més que l'any anterior, segons dades facilitades per l'empresa. L'any passat, l'Oller del Mas va rebre premis com el que el distingeix com la Millor Experiència Enoturística, segons la Generalitat.

El 2016, a més, el celler va consolidar la primera fase del seu projecte enoturístic, que permet al visitant gaudir d'experiències d'un dia a l'Oller del Mas. En una segona fase, el celler es proposa que el visitant faci estada a l'Oller del Mas, i reclama la implicació d'altres agents locals perquè el visitant gaudeixi també d'altres atractius de Manresa.

Des de fa 5 anys, el celler ha obert les portes al turisme internacional en col·laboració amb l'empresa Castlexperience. L'any passat hi van arribar 18.130 estrangers. D'aquests, el 40 % prové dels EUA, el 30 % d'Anglaterra, el 15 % d'Àsia, el 7,5 % d'Europa -sense comptar Anglaterra- i el 7,5 % restant d'altres zones del món. Quant al turisme nacional, hi han passat 10.085 visitants.

Segons el celler, la tradicional visita amb tast ja no és la principal elecció del client, sinó que busca experiències més completes en què s'integrin altres elements, com la natura, el paisatge o el patrimoni històric. En esdeveniments d'empresa, familiars o celebracions, el celler va registrar l'any passat 10.190 persones.