Entre les actuacions realitzades pels serveis socials municipals el 2017 hi ha la de donar resposta a les 1.362 demandes d'informes per evitar el tall de subministrament de llum, gas o aigua a causa de situacions de pobresa energètica. Altres camps de treball han estat:

?Lloguer social: 273 persones ateses amb 159 habitatges, dels quals 49 municipals, 24 concertats amb l'empresa municipal Fòrum i 86 cedits per entitats bancàries.

?Allotjament temporal: 81 persones ateses en fondes i pisos d'emergència amb un total de 3.940 pernoctacions.

?Seguiment de desnonaments: 68 expedients treballats, tots de lloguer.

?Atenció domiciliària. Inclou quatre programes: ajuda a domicili (291 persones ateses amb 34.532 hores), xec-servei (151 atesos al llarg de 8.122 hores), teleassistència (1.963 persones) i menjar a domicili (83 persones ateses amb 11.439 àpats).

?Els serveis socials disposen d'una plantilla de 48 persones, 24 persones de substitucions/eventuals i 81 llocs de treball indirectes.

?Nombre d'entrevistes: 11.811.

?Nombre d'expedients: 5.814 (29% nous).

?Acollida (primeres visites): 20 % de les entrevistes. 7 dies d'espera de mitjana anual.

?Tractament social: 74 % dels expedients.

?Percentatge d'expedients d'habitatge del total d'expedients en actiu durant l'any: 23%.

?Percentatge d'hores d'ajuda domiciliària per raó de dependència: 49%.

?El servei d'atenció a les famílies

n'ha atès 13 amb l'escola de pares.

?De la despesa total de 4.259.988 euros, els serveis socials bàsics representen el 90%. Altres programes i serveis de serveis socials són 115.575 euros per al transport adaptat i 271.164 euros per a la residència municipal, que enguany ha deixat de funcionar.