Després de les queixes de veïns i treballadors de Correus i la dimissió del responsable de distribució a Manresa, la companyia ha assegurat que el servei postal a la ciutat quedarà normalitzat en els propers dies.

Correus assegura que ha adoptat les mesures organitzatives i de gestió oportunes perquè el servei de repartiment a Manresa estigui totalment normalitzat en qüestió de dies.

La companyia postal i de paqueteria assenyala que els fluxos d'entrada de correu són continus però no regulars, produint-se alts i baixoss. En concret "en les últimes setmanes, hi ha hagut un festiu local i un festiu autonòmic que han afectat als fluxos en la localitat de Manresa i a la capacitat de producció diària de la unitat de distribució".

A més, s'ha donat "certa dificultat per trobar personal per cobrir les contractacions en període estiuenc, qüestió aliena a la companyia i coneguda per representants sindicals". No obstant això, Correus assegura que va a "mantenir l'estructura de plantilla coberta al 100% realitzant una sèrie de reforços per normalitzar la situació".44 treballadors

La direcció de Correus recorda que la Unitat de Distribució de Manresa "compta amb una plantilla estructural de 44 treballadors. I que Correus "l'ha dotat amb els recursos tècnics i humans necessaris per prestar el servei postal amb la màxima qualitat i regularitat a tots els ciutadans i empreses de Manresa".

L'empresa assegura que treballa els productes i serveis postals "en funció dels terminis compromesos amb els seus expedidors segons el producte contractat, donant prioritat a la línia urgent, línia bàsica i línia econòmica per aquest ordre".

La companyia assegura que amb les mesures adoptades, "el servei postal a Manresa quedarà plenament normalitzat en els propers dies".