19 de setembre de 2019
19.09.2019

L'Índex de Satisfacció del Client obté un 8,2 sobre 10

18.09.2019 | 22:42

La valoració global del servei va obtenir el 2018 la millor nota des que es van iniciar les enquestes ISC (Índex de Satisfacció del Client), i va obtenir un 8,2 sobre 10. En aquesta enquesta es valoren diversos aspectes del servei com ara: la presència, amabilitat dels conductors i la informació del servei (amb resultats superiors al 8,5); la neteja, el recorregut, la comoditat, la seguretat, la puntualitat, el preu del bitllet i la freqüència. Aquest any, la freqüència de pas i la neteja han obtingut les valoracions més altes des que es fa l'ISC (2005). El 87% dels usuaris són de Manresa i la parada més utilitzada és la de Guimerà. Els enquestats destaquen com a aspectes que han millorat més els nous busos híbrids (25%) i la freqüència de pas (14%).

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Visites al metge

Visites metge Manresa

Demanar hora

Althaia permet programar la visita amb el teu metge.

Cartellera de cine

Bages Centre

Bages Centre

Consulta les pel·lícules i els horaris que es projecten a Manresa.

 

Guia de restaurants

Restaurants a Manresa

Restaurants a Manresa

Els millors restaurants de Manresa. Fitxes amb fotos i mapa.

 

Transport públic

Horaris bus Manresa Barcelona

Bus Manresa-Barcelona

Accedeix als horaris del servei de bus entre Manresa i Barcelona. 

 

Calendari laboral i escolar

Calendari laboral 2019 a Catalunya

Calendari Laboral 2019 a Catalunya

Aquí pots consultar tots els dies festius a Catalunya i el calendari escolar 2019/20