La campanya de promoció del bus urbà de Manresa, que permet aquesta setmana -de dilluns a diumenge- comprar el bitllet senzill a meitat de preu, ha aconseguit augments d'utilització d'aquest títol de viatge del 30%, dilluns, i del 50%, dimarts.

En espera del tancament de dades de tota la setmana, el regidor de Mobilitat, David Aaron López, va afirmar que «la campanya que convida a fer-lo servir persones que no són usuàries habituals del bus urbà està funcionant. S'està aconseguint que la gent tingui curiositat».

Per tal de promocionar l'ús de nous clients al bus urbà de la ciutat, aquesta setmana -del 16 al 22 de setembre-, en el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat, s'ha estrenat una nova promoció dirigida precisament a aquests nous usuaris. Durant tota la Setmana de la Mobilitat el preu del bitllet senzill és a 1 euro, la meitat que la resta de l'any, que és de 2 euros.

El regidor de Mobilitat va explicar que la gent que prova anar en bus s'hi enganxa. Per fer la comunicació d'aquesta promoció s'ha fet una campanya amb vinils a busos i marquesines.

Els objectius principals de la Setmana Europea de la Mobilitat són estimular un comportament ciutadà, en relació amb l'ús del vehicle, compatible amb el desenvolupament urbà sostenible, en particular amb la protecció de la qualitat de l'aire, la prevenció d'accidents de trànsit i la reducció d'emissió de gasos.