Manresa Turisme ha elaborat un nou vídeo promocional amb l'objectiu de reactivar l'activitat turística a la ciutat i que representa el tret de sortida d'una campanya de promoció més àmplia que porta per lema «Manresa torna a bategar».

El vídeo, de tres minuts de durada, segueix el fil argumental d'un violinista (Arnau Barrios) i d'una ballarina (Nàdia Pesarrodona), que actuen per separat en diferents emplaçaments de la ciutat. Es vol donar la imatge que, a través d'ells, Manresa es torna a despertar i a reactivar, fins que tots dos es troben a la plaça Major, acompanyats per gent que gaudeix de les terrasses.

Per a la realització del vídeo, rodat durant dues setmanes, s'ha tingut la participació i col·laboració de nombrosos agents públics i privats de la ciutat com la Cova de Sant Ignasi, la Seu, el Parc de la Sèquia, el Museu de la Tècnica, Aura Ioga, l'Hotel 1948, l'Hotelet, l'Oller del Mas, Fargas Fargas, el Celler Collbaix, el Teatre Kursaal, Assegurances Santasusana i els voluntaris i voluntàries que apareixen.

El vídeo està editat per Sweet Events BCN.

A banda del vídeo de tres minuts, se n'ha fet una versió més curta, de 40 segons de durada, per ser distribuït mitjançant les xarxes socials i com a espot publicitari a mitjans de comunicació. També se'n faran ressò l'Agència Catalana de Turisme i l'Àrea de Turisme de la Diputació de Barcelona.

Segons ha assegurat el govern municipal en un comunicat, «com a acció sorgida dels grups de treball amb el sector privat, un cop es faci públic el vídeo, es pretén aconseguir que el hashtag #manresatornaabategar sigui trending topic, gràcies a les comparticions i publicacions del màxim d'usuaris».

El vídeo forma part d'una campanya de comunicació més àmplia, titulada «Manresa torna a bategar», i que estarà formada per insercions a premsa local, nacional i del sud de França, falques radiofòniques i campanyes de publicitat online.