Manresa Turisme va participar en un workshop en línia anomenat «Ciudades que inspiran», organitzat per l'Agència Catalana de Turisme, acompanyats pel celler de la DO Pla de Bages Oller del Mas.

Es tractava d'una acció promocional, de caràcter comercial, destinada a connectar destinacions o productes turístics amb agències de viatges o operadors, que treballen tant al mercat espanyol com també en mercats internacionals, principalment nord-americà.

Manresa i l'Oller del Mas van presentar la seva oferta de productes a dotze agents, que es van mostrar especialment interessats en la ciutat per la seva proximitat amb Barcelona i Montserrat i per la combinació de patrimoni cultural amb oferta enològica.

En el cas de les agències que treballen amb el mercat nord-americà, es va mostrar interès per Sant Ignasi i el Camí Ignasià, i en l'oferta conjunta amb Montserrat.

En tots els casos, donada la nova realitat turística arran de la covid-19, es parla de grups petits, exclusius, buscant destinacions no massificades i nous productes fora de les grans ciutats que garanteixin el compliment dels protocols de seguretat i ja pensant en el segon semestre del 2021.

Aquesta acció no era prevista en el Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, que s'ha adaptat i ajustat a les noves necessitats del sector, tant pel que fa a la creació de productes turístics com en les accions comercials i de promoció.